Дінамічна піраміда
ПРИ ГРІ В «ДИНАМІЧНУ ПІРАМІДУ» СЛІД КЕРУВАТИСЯ "ЗАГАЛЬНИМИ ПРАВИЛАМИ ПІРАМІДИ», А ТАКОЖ НИЖЧЕНАВЕДЕНИМИ ПРАВИЛАМИ.
1. МЕТА ГРИ
Першим (раніше суперника) набрати вісім очок.
2. КУЛІ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ
Стандартний набір з шістнадцяти пірамідних більярдних куль: п'ятнадцять білих (кольори слонової кістки), які використовуються як прицільні, і одна кольорова (переважно жовта) куля без номера, який використовується в якості битка.
3. ВИХІДНА РОЗСТАНОВКА КУЛЬ
(Див. П.9.1 і п.9.2 «Загальних правил піраміди»)
4. ПОЧАТКОВИЙ УДАР
Початковий удар проводиться з руки з дому відповідно до п.13 «Загальних правил піраміди».
5. ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ ГРИ
5.1. Забивати в лузу можна як будь-яку прицільну кулю, так і биток від будь-якої прицільної кулі.
5.2. На заміну забитого битка гравець знімає зі столу одну з прицільних куль за своїм вибором і вводить биток в гру ударом з руки відповідно до п. 6, при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю.
Примітка: обрана прицільна куля повинна бути знята до нанесення наступного удару, в іншому випадку вона залишається на столі і рахунок в партії не змінюється.
5.3. Оголошувати замовлення не потрібно. При правильному ударі зараховуються всі кулі, які впали в лузи.
5.4. Будь-який удар (за винятком початкового) повинен завершитися в повній відповідності з п. 20 «Загальних правил піраміди». В іншому випадку - штраф.
6. ВВЕДЕННЯ БИТКА В ГРУ УДАРОМ З РУКИ
6.1. При ударі з руки биток можна встановлювати в будь-якій точці ігрової поверхні столу, але не впритул до прицільних куль.
6.2. Якщо при установці битка зачеплена будь-яка з куль, то накладається штраф і після знятої штрафної кулі право введення битка в гру ударом з руки переходить до суперника.
6.3. До тих пір поки биток не введений в гру, його можна поправляти рукою і києм (включаючи наклейку), однак після того як биток встановлений, будь-який удар по битку розглядається як введення його в гру.
6.4. При ударі з руки забивати в лузу можна тільки прицільну кулю.
6.5. Якщо при ударі з руки в лузу падає биток, то удар вважається неправильним і штрафується (див. п.8). Після зняття штрафної кулі суперник вводить биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу.
6.6. Якщо при ударі з руки крім битка в лузу падає і прицільна куля, то вона не зараховується і виставляється. Після виставлення неправильно забитого прицільного і зняття штрафної прицільної кулі суперник вводить биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу.
7. ВЕДЕННЯ РАХУНКУ
За кожну правильно забиту в лузу кулю гравцеві присуджується одне очко. У разі порушення правил і зняття штрафної кулі до поточного рахунку суперника додається одне очко.
8. ШТРАФИ ЗА ПОРУШЕННЯ
8.1. У разі порушення правил суперник знімає зі столу будь-яку прицільну кулю (на власний вибір) і кладе її на свою полицю. Така куля називається штрафною. Вона знімається після виставлення всіх неправильно забитих куль, що вискочили.
Примітка: штрафна куля повинна бути знята до нанесення наступного удару, в іншому випадку вона залишається на столі і рахунок в партії не змінюється.
8.2. Якщо биток забитий неправильно або вискочив за борт, то після зняття штрафної кулі суперник має право:
(а) ввести биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу (при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю), або
(б) передати удар з руки з будь-якого місця столу гравцеві, який порушив правила (при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю).
8.3 Якщо після порушення биток залишився на столі, то після зняття штрафної кулі суперник має право:
(а) продовжити гру ударом з місця зупинки битка (при цьому забивати в лузу можна як биток, так і прицільну кулю), або
(б) передати удар з місця зупинки битка гравцеві, який порушив правила (при цьому забивати в лузу можна як биток, так і прицільну кулю).
9. ВИСТАВЛЕННЯ КУЛЬ
Всі неправильно забиті, що вискочили прицільні кулі виставляються відповідно до п. 25 «Загальних правил піраміди».